Sobota 28 Maja 2022
Augustyna, Jaromira
Bank Spółdzielczy w Goworowie
ul. Kościelna 1, 07-440 Goworowo telefon: +48 29 761-40-17 NIP: 758-101-10-25 REGON: 000508603
Komunikaty
2021.05.18 12:19
INFORMACJA DLA CZŁONKÓW BANKU SPÓŁDZIELCZEGO - PRAWA I OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z CZŁONKOWSTWA
Informacja dla członków Banku Spółdzielczego 2021.04.28 07:42 Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji. Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.: • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR, • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie, • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji, • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji. Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r. 2021.04.01 13:51KOMUNIKAT ZUS Zmiany sposobu wypłaty świadczeń z ZUS –nowa nazwa wniosku Od 27 marca, na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, zmieniła się nazwa wniosku o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce. Nowy symbol wniosku to EZP (wcześniej ER-WZD-01). Służy on do zgłoszenia zmiany danych osobowych i adresowych oraz sposobu wypłaty świadczeń. Nowy wniosek ma uproszczoną formę. Dzięki temu jego wypełnienie jest łatwiejsze. Udostępniony, nowy wniosek EZP służy do zmiany danych osób, które pobierają świadczenia w ZUS. Mogą z niego korzystać: • osoby, którym zmieniły się dane osobowe, • osoby, które zmieniły swoje dane adresowe, • osoby, które chcą otrzymywać swoje świadczenie na rachunek w banku, • osoby, które chcą zmienić wcześniej podany w ZUS numer rachunku bankowego. Wniosek EZP jest dostępny w NA STRONIE ZUS w zakładce [Ogólny], [Ubezpieczony] lub [Świadczeniobiorca]. Można go wyszukać i utworzyć na trzy sposoby – w menu bocznym w zakładce: • [Dokumenty i wiadomości]>[Dokumenty robocze], • [Usługi] lub • [Panel świadczeniobiorcy] > [Moje dane] > [Zgłoszenie zmiany danych] – jeśli jesteś świadczeniobiorcą. Wypłata świadczeń z ZUS na konto bankowe to wygodny i bezpieczny sposób otrzymywania świadczeń. Już blisko 75 proc. klientów ZUS pobiera swoje świadczenia emerytalno-rentowe na rachunek w banku. Oznacza to, że ponad 6 mln świadczeniobiorców otrzymuje pieniądze za pośrednictwem przelewu na osobisty rachunek. Gwarantuje to szybkie i terminowe otrzymywanie świadczeń bez konieczności wychodzenia z domu. Więcej informacji o korzyściach z pobierania świadczeń z ZUS na konto bankowe dostępnych jest na stronie internetowej kampanii „Bezpiecznie, zdrowo, bezgotówkowo”. 2021.03.31 08:15KOMUNIKAT !!!! Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon - podszywanie się pod pracowników Banku groźne! Ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te potrzebne są do zwiększenia bezpieczeństwa lub przeprowadzany jest test działania bankowości. Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Dla uwiarygodnienia swojej legendy mogą podawać się za pracowników IT lub bezpieczeństwa. W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania/narzędzia autoryzacyjnego lub innych cennych danych, które nie powinny być upublicznione osobom postronnym! Przypominamy, że pracownik Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji. Pracownik również w rozmowie telefonicznej nie poprosi o instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie. W przypadku, gdy: - odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku, - masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych, - podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie, skontaktuj się z bankiem! Pamiętaj - nie podawaj nigdy przez telefon nadmiarowych informacji, nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Jeżeli masz wątpliwości - skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia). 2021.03.30 10:39
Moratorium pozaustawowe określające zasady stosowania instrumentów pomocowych dla osób fizycznych (w zakresie produktów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz działalnością rolniczą) oraz podmiotów prowadzących działalność rolniczą, w zakresie przetwórstwa oraz rybactwa obowiązujące od 22.02.2021r
Moratorium - działania pomocowe obowiązujące od 22.02.2021r
|