Komunikaty       
Komunikaty

 <  1  [2]  3  >    >> 

2020.04.21 12:30

Komunikat dot. uruchomienia serwisu internetowego dla Klientów Banków Spółdzielczych nt. działań pomocowych

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow/

Strona obejmuje 4 działy:

Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS

Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów

Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych

Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

2020.04.09 11:39

maxresdefault.jpg

2020.04.07 12:12

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY TRANSAKCJI KARTOWYCH ZBLIŻENIOWYCH

W celu ograniczenia kontaktu fizycznego podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca br. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.

Od 20 marca br. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na kwotę 60 zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, podczas gdy w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

Ponadto podkreślamy, że zwiększenie limitu na transakcję zbliżeniową do kwoty 100 zł nie naraża klienta na większe ryzyko, gdyż nadal obowiązuje limit transakcji zbliżeniowych - tzw. kumulatywny, czyli ochrona klienta na wypadek utraty karty i realizowania transakcji przez osoby nieupoważnione pozostaje bez zmiany.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Goworowie

2020.04.02 08:09

Komunikat informujący o ograniczeniach w obsłudze Klientów

Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zmiany w obsłudze Klientów.

Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w Placówkach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65. roku życia.     W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy   w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Wewnątrz Banku może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce.

W przypadku wizyty w  placówkach naszego Banku prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej. 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Goworowie

2020.03.25 09:25

KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU

Szanowni Państwo,

W związku z zamknięciem urzędów dla interesantów oraz mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników od dnia  25.03.2020r

Kasa w Centrali Goworowo oraz Oddziale Troszyn czynna od godz 7.30 do 13.30;

Placówki czynne do godziny 15.00.

Mamy nadzieję, że zrozumieją Państwo nadzwyczajne okoliczności, z których wynika nasza decyzja.

O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować aktualizując powyższy wpis.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Goworowiue

2020.03.23 08:13

Uwaga na wyłudzenia "na koronawirusa"!!!!!

 

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemiologicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

 

Jak działają oszuści?

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzenie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwości zatwierdzenia prelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki moga prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urzadzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
  • Przejmują konta, np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudna sytuację.

 

Ofiary ataków, które nie zachowują ostrozności, mogą stracić swoje osczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzi do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

 

Pamietaj, że:

  • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych, Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych.
  • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na którym sie logujesz do bankowości internetowej , zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj sie na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank.
  • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

Wiecej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem: https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-związane-z-epidemia-koronawirusa