Pracownicy Banku Spółdzielczego w Goworowie dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa Klienta była zawsze na najwyższym poziomie .
Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację w jednej z poniższych form :
- telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z (29) 7614017 ;
- elektronicznie – napisz na adres : sekretariat@bsgoworowo.pl
- pisemnie - wysyłając list na adres Bank Spółdzielczy w Goworowie ul. Kościelna Nr 1 07-440 Goworowo ,
- osobiście - w najbliższej placówce .
Wszystkie Reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w Goworowie rozpatrywane są ze szczególną starannością . Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zapytania. Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną przez Ciebie reklamację może wynieść 30 dni kalendarzowych .
Zgłaszane przez Ciebie Reklamacje rozpatrywane są przez Bank Spółdzielczy w Goworowie nieodpłatnie.
Standardowo odpowiedź na złożoną przez Ciebie reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny.
Odpowiedź dotycząca zgłoszonej przez Ciebie skargi czy reklamacji nie satysfakcjonuje Cię ? W takiej sytuacji możesz złożyć odwołanie od decyzji Banku.
Dodatkowo przysługuje Ci prawo do złożenia odwołania od decyzji Banku Spółdzielczego w Goworowie do :
- Arbitra Bankowego – w przedmiocie roszczeń nie przekraczających 8000 zł.
- Sądu polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego
- Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego
- Rzecznika Finansowego
Właściwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy Planu Powstańców Warszawy 1 , 00-030 Warszawa, adres korespondencyjny Urzędu : Komisja Nadzoru Finansowego , Plac Powstańców Warszawy 1 , skr.poczt.419, 00-950 Warszawa .